Розширення бізнесу та інтеграція нових команд у період карантину

16.12.20

У квітні поточного року Юридична група LCF оголосила про розширення бізнесу. У нас з’явилися шість нових практик: податкове право, корпоративне право, право інтелектуальної власності, кримінальне право, транскордонні спори, енергетика та природні ресурси.

Перед нами стояло завдання інтеграції всіх систем і процесів незалежно від мінливих умов роботи. Важливим і правильним кроком було рішення не переносити оголошення про розширення. Ми не розуміли, як довго триватиме карантин, але вирішили дотримуватися раніше виробленої стратегії з можливістю оперативної адаптації плану дій.

Єдина команда

Найбільшим викликом була інтеграція нових команд у дистанційному режимі. До оголошення карантину було затверджено нову структуру і склад команд, адаптовані до діючої системи назви посад, визначені грейди співробітників. Ми вже досить добре знали один одного і неодноразово зустрічалися на рівні топ-менеджменту. Однак із колегами з нових команд спілкувалися ще дуже мало. Ми встигли провести офлайн тільки перший із запланованих тренінгів щодо інтеграції IT-систем і наших бізнес-процесів.

Після переходу на дистанційну роботу потрібно було створити «хімію» у взаєминах, не спілкуючись особисто. Я думаю, що нам допомогли не тільки постійні комунікації по інтеграційним процесам, а й спільні завдання – команди почали працювати над крос-проектами. Звичайно, варто відзначити роботу партнерів, які постійно спілкувалися зі своїми командами й направляли завдання по кейсам клієнтів.

Решту запланованих тренінгів ми проводили в Zoom. Для кожної команди їх проводили окремо в невеликих групах, обов’язково з відеозображенням, ми відповідали на всі питання нових членів команди, приділяючи увагу кожній деталі. Менеджмент компанії щотижня зустрічався на віддалених Management Meetings, де обговорювали поточний стан справ, стратегічні питання і плани дій.

Також хочу відзначити підтримку команди у зв’язку з пандемією, ми дуже уважно ставимося до здоров’я наших людей. Для всіх співробітників компанії оформлені медичні страховки. В офісі вжито заходи щодо забезпечення безпеки. Ми підтримуємо співробітників, при необхідності переводимо на дистанційну роботу, постійно перебуваємо на зв’язку.

Єдина IT-система

Готуючись до розширення, ми розуміли, що на нас чекає краш-тест наших IT-систем. Адже нові команди прийдуть зі своїм клієнтським портфелем, великим обсягом даних і звичною моделлю управління інформацією. Ми заздалегідь оцінили необхідний об’єм ресурсу, закупили обладнання і розширили канали обміну даними. Адаптували систему користування віддаленими базами даних, провели аудит технічного парку.

Для безперебійної роботи в новій конфігурації ми проаналізували проєкти нових команд, організували систему зберігання інформації та прав доступу. Перенесення  інформації відбувався у віддаленому режимі.

BD

Поява нових практик відкрила додаткові можливості для наших клієнтів. Тому значну частку часу на нарадах менеджменту ми відводили для обговорення нових продуктів, які можемо запропонувати нашим клієнтам. Крім зовнішньої комунікації, ми провели комунікаційну кампанію для клієнтів – як в онлайн-повідомленнях, так і в персоналізованому спілкуванні.

Єдиний офіс

Для створення комфортних умов роботи об’єднаної команди ми почали розширення офісного простору. Протягом карантину в новому крилі офісу не припинялися ремонтні роботи. Ми максимально ефективно використовували цей час. Після ослаблення карантину ми вийшли на офлайн-роботу, але частина команд продовжувала працювати в окремому офісі, який був розташований практично в сусідній будівлі. Ми часто заглядали один до одного в гості, проводили спільні зустрічі та тренінги. У липні ми провели традиційний літній корпоратив, присвятили його інтеграції команди.

Остаточно ми розмістилися в єдиному офісі 1 жовтня, і до цього часу вже відчували себе однією командою.

Єдина стратегія

Протягом декількох останніх місяців ми провели з кожної з практик Working Together Sessions. Навіть в цю назву ми заклали сенс об’єднання цілей і організації роботи на єдиний результат. У зустрічах брали участь як керуючі партнери, керівники практик, так і керівники команд підтримки. Такі зустрічі допомогли виробити єдине розуміння поточного стану справ по кожній ыз практик і спільне бачення розвитку та стали підготовчим етапом до річної стратегічної сесії.

Ми разом пройшли через розширення бізнесу в непростий час, в нестандартних умовах, і я впевнена, що це об’єднало нас ще більше. Зараз Юридична група LCF в процесі закінчення інтеграції та формування єдиної корпоративної культури. Ми продовжуємо погоджувати наші принципи роботи, оновлюємо систему компетенцій, виробляємо довгострокові стратегії та KPIs на 2021 рік. Можу з упевненістю сказати, що ми значно посилили свої позиції на ринку і з оптимізмом дивимося в майбутнє, готові до нових викликів.

Юлія Фурманова, операційний директор Юридичної групи LCF, спеціально для видання «Юридична практика»