Кар’єра

LCF  справжня команда. За роки роботи разом ми навчилися підтримувати один одного. Це особливо важливо зараз  після початку повномасштабної війни. Наш офіс став справжньою фортецею. Ми працюємо, разом, тут  в Україні. Нас об’єднує не лише робота та дружні стосунки, але й непохитна віра в Перемогу. Наша фірма, кожен з нас, залучений до чисельних волонтерських проєктів: ми підтримуємо ЗСУ, людей, що постраждали від російського вторгнення, та бізнес, що має розвиватися задля відродження економіки нашої країни.

 

Вакансії

  • HR директор
  • HR менеджер
  • Юрист в практику енергетики та природних ресурсів
  • Стажування в практиці податкового права
  • Молодший юрист в практику податкового права
  • Юрист в практику податкового права
  • Молодший юрист в практику корпоративного права, М&A та антимонопольного права
  • Старший юрист в практику податкового права

Вимоги

  • Вища освіта у сфері управління персоналом, 5+ років досвіду роботи на посаді HR директора
  • Досвід у розробці та впровадженні HR стратегії, Performance Management, HR бренд менеджменту, побудові корпоративної культури, HR бізнес-процесів
  • Високоякісні навички міжособистісного спілкування для формування ефективної взаємодії з командою
  • Рівень англійської – upper-intermediate +

Обов’язки

  • Розробка та реалізація HR стратегії для досягнення бізнес-цілей компанії
  • Управління системою Performance Management та визначення KPI
  • Управління програмою розвитку, навчання, впровадження програм мотивації
  • організація процесів зворотного зв’язку, визначення залученості та задоволеності, NPS
  • Моніторинг ринку та залучення найкращих фахівців до команди, координація рекрутингу та адаптації – розвиток HR бренду, співпраця з HR стейкхолдерами
  • Розвиток корпоративної культури, управління відносинами
  • Залучення команди до реалізації КСВ ініціатив та впровадження проєктів ESG
  • Формування кадрових бізнес-процесів і політик
  • Управління HR командою
  • Координація бюджетів та платежів

Умови роботи

  • Управління та робота над цікавими проєктами, в дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень заробітної платні
  • Медичне страхування
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Вимоги

  • Профільна освіта, досвід на аналогічній посаді 2+ роки
  • Адміністративні навички та навички планування, активність, уважність до деталей
  • Розвинуті комунікаційні навички, вміння налагоджувати взаємодію з командою
  • Знання англійської – не нижче intermediate
  • Користувач MS Office на високому рівні

Обов’язки

  • HR система

– оновлення документів, щодо структури компанії, написання посадових обов’язків

– участь у щорічній оцінці роботи співробітників

 

  • Рекрутинг, рух персоналу

– формування опису вакансій, розміщення на інформаційних платформах

– проведення первинного інтерв’ю, рекомендація для подальшого інтерв’ювання

– первинна адаптація нового співробітника та супровід процесу промотування

 

  • Тренінгові програми

– участь в розробці програми тренінгів для співробітників компанії

– організація проведення тренінгів, оцінка ефективності тренінгів

 

  • Внутрішньокорпоративна комунікація

– інформування співробітників компанії про зміни, новини, організаційні процеси

– організація корпоративних заходів

 

  • Документообіг – ведення особових карток співробітників, облік лікарняних та відпусток

 

Умови роботи

  • Реалізація цікавих проєктів у дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень заробітної платні
  • Медичне страхування
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Вимоги

  • Мінімум 2 роки досвіду в юридичній фірмі або in-house в сфері енергетики або будівництва
  • Досвід роботи в ВДЕ-проєктах буде перевагою
  • Розвинені навички підготовки юридичних текстів та письмових консультацій
  • Знання адміністративного, господарського, конкурентного, енергетичного, земельного права
  • Англійська Upper Intermediate
  • Бажання розвиватися та зростати професійно в сфері енергетики та інфраструктури

Обов’язки

  • Підготовка драфтів документів в рамках консультування та супроводу проєктів у сфері енергетики та інфраструктури
  • Участь у due diligence інфраструктурних та енергетичних проєктів
  • Складання текстів контрактів та угод у сфері енергетики та будівництва і ведення переговорів щодо них
  • Представництво клієнтів під час взаємодії з контролюючими органами
  • Комунікація та листування з клієнтами
  • Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики в галузі, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
  • Участь у роботі галузевих асоціацій

Ми пропонуємо

  • Роботу в дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень оплати
  • Медичне страхування після проходження випробувального терміну
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Практика податкового права LCF Law Group запрошує студентів випускних курсів та молодих фахівців на оплачуване offline full-time стажування тривалістю 3 місяці.

Вимоги

  • Студент 4-5-го курсу юридичного факультету або молодий спеціаліст
  • Сильні теоретичні знання в галузі податкового права України
  • Знання основ міжнародного оподаткування буде перевагою
  • Досвід роботи в сфері податків не обов’язковий, але його наявність розглядається як перевага
  • Вміння застосовувати знання до конкретних практичних ситуацій
  • Вміння правильно формулювати свої думки в письмовому вигляді
  • Знання англійської мови на рівні Upper Intermediate буде перевагою
  • Досвідчений користувач ПК (MS Office Word, Excel, PowerPoint та ін.)
  • Бажання розвиватися в сфері податкового права
  • Активність, комунікабельність, ініціативність

Обов’язки

  • Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування
  • Допомога в підготовці документів у рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
  • Допомога в підготовці оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ

Ми пропонуємо

  • Оплачуване стажування тривалістю 3 місяці в очному форматі (передбачена присутність в офісі)
  • Індивідуальний підхід до погодження графіку стажування
  • Досвід участі в цікавих проектах, професійне та особистісне зростання
  • Можливе  працевлаштування за результатами стажування

Подача заявки та терміни

  • Щоб взяти участь в конкурсі, потрібно заповнити гугл-форму https://forms.gle/okkjJPY5s6uSZdA3A  і виконати тестове завдання Стажування LCF Тестове завдання.docx
  • Відповіді на всі питання, прикріплення резюме та виконання тестового завдання є обовʼязковими.
  • Кінцевий термін подачі заявок – 27 лютого 2024 року, 23:59
  • Розгляд заявок відбудеться до 29 лютого 2024 року включно, за результатами чого буде сформовано шорт-ліст учасників, рекомендованих до проходження стажування
  • Початок стажування планується з 1 березня 2024 року

 

 

Вимоги

  • Мінімум 1 рік досвіду у сфері податків
  • Досвід (допомоги) у супроводі податкових перевірок
  • Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
  • Англійська мова – Upper Intermediate і вище
  • Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
  • Бажання розвиватися та зростати професійно
  • Знання бухгалтерського обліку буде перевагою

Обов’язки

  • Підготовка проєктів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
  • Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
  • Комунікація та листування з клієнтами
  • Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
  • Повний робочий день в офісі

Ми пропонуємо

  • Роботу в дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень заробітної платні, визначатиметься за результатами співбесіди
  • Медичне страхування після проходження випробувального терміну
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Вимоги

  • Мінімум 3 роки досвіду у сфері податків
  • Досвід супроводу податкових перевірок
  • Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
  • Англійська Upper Intermediate
  • Свідоцтво на право заняття адвокатською діяльністю
  • Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
  • Бажання розвиватися та зростати професійно
  • Знання бухгалтерського обліку буде перевагою

Обов’язки

  • Підготовка проектів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
  • Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
  • Комунікація та листування з клієнтами
  • Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
  • Повний робочий день в офісі

Ми пропонуємо

  • Роботу в дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень оплати
  • Медичне страхування після проходження випробувального терміну
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Заробітна плата за результатами співбесіди

Вимоги

  • Повна вища юридична освіта (магістратура) українського вузу;
  • Високий рівень комп’ютерної грамотності (пошукові бази, реєстри, соцмережі);
  • Готовність працювати в офісі повний робочий день;
  • Рівень володіння англійською – upper intermidiate і вище;
  • Ініціативність, бажання професійно розвиватися в практиці корпоративного права;
  • Досвід роботи бажаний, але не обов’язковий

Обов’язки

  • Пошукова робота (research);
  • Допомога в підготовці договорів купівлі-продажу, акціонерних угод/корпоративних договорів, протоколів про наміри, договорів опціону та інших транзакційних документів;
  • Участь в розробці та впровадженні кращих практик корпоративного управління;
  • Участь в юридичному супроводі поточних корпоративних питань (скликання та проведення зборів акціонерів/ засідань наглядової ради, правління та інших органів, підготовка протоколів зборів);
  • Участь в супроводі проєктів із залученням інститутів спільного інвестування (корпоративні та пайові інвестиційні фонди);
  • Участь в проєктах щодо корпоративного структурування;
  • Супровід інших корпоративних питань.

Ми пропонуємо

  • Роботу в дружній команді професіоналів;
  • Цікаві масштабні проєкти, можливість професійного зростання та розвитку кар’єри;
  • Конкурентний рівень оплати, медичне страхування;
  • Офіс у центрі міста.

Вимоги

  • Знаходження в Києві, робота офлайн
  • Мінімум 3 роки досвіду у сфері податків
  • Досвід супроводу податкових перевірок
  • Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
  • Англійська Upper Intermediate
  • Свідоцтво на право заняття адвокатською діяльністю
  • Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
  • Бажання розвиватися та зростати професійно
  • Знання бухгалтерського обліку буде перевагою

Обов’язки

  • Підготовка проектів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
  • Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
  • Комунікація та листування з клієнтами
  • Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах

Ми пропонуємо

  • Роботу в дружній команді професіоналів
  • Конкурентний рівень оплати, медичне страхування
  • Участь у соціальних ініціативах компанії
  • Офіс у центрі міста

Заробітна плата за результатами співбесіди