Кар’єра
LCF – справжня команда. За роки роботи разом ми навчилися підтримувати один одного. Це особливо важливо зараз – після початку повномасштабної війни. Наш офіс став справжньою фортецею. Ми працюємо, разом, тут – в Україні. Нас об’єднує не лише робота та дружні стосунки, але й непохитна віра в Перемогу. Наша фірма, кожен з нас, залучений до чисельних волонтерських проєктів: ми підтримуємо ЗСУ, людей, що постраждали від російського вторгнення, та бізнес, що має розвиватися задля відродження економіки нашої країни.
Вакансії
- HR директор
- HR менеджер
- Юрист в практику енергетики та природних ресурсів
- Стажування в практиці податкового права
- Молодший юрист в практику податкового права
- Юрист в практику податкового права
- Молодший юрист в практику корпоративного права, М&A та антимонопольного права
- Старший юрист в практику податкового права
Вимоги
- Вища освіта у сфері управління персоналом, 5+ років досвіду роботи на посаді HR директора
- Досвід у розробці та впровадженні HR стратегії, Performance Management, HR бренд менеджменту, побудові корпоративної культури, HR бізнес-процесів
- Високоякісні навички міжособистісного спілкування для формування ефективної взаємодії з командою
- Рівень англійської – upper-intermediate +
Обов’язки
- Розробка та реалізація HR стратегії для досягнення бізнес-цілей компанії
- Управління системою Performance Management та визначення KPI
- Управління програмою розвитку, навчання, впровадження програм мотивації
- організація процесів зворотного зв’язку, визначення залученості та задоволеності, NPS
- Моніторинг ринку та залучення найкращих фахівців до команди, координація рекрутингу та адаптації – розвиток HR бренду, співпраця з HR стейкхолдерами
- Розвиток корпоративної культури, управління відносинами
- Залучення команди до реалізації КСВ ініціатив та впровадження проєктів ESG
- Формування кадрових бізнес-процесів і політик
- Управління HR командою
- Координація бюджетів та платежів
Умови роботи
- Управління та робота над цікавими проєктами, в дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень заробітної платні
- Медичне страхування
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Вимоги
- Профільна освіта, досвід на аналогічній посаді 2+ роки
- Адміністративні навички та навички планування, активність, уважність до деталей
- Розвинуті комунікаційні навички, вміння налагоджувати взаємодію з командою
- Знання англійської – не нижче intermediate
- Користувач MS Office на високому рівні
Обов’язки
- HR система
– оновлення документів, щодо структури компанії, написання посадових обов’язків
– участь у щорічній оцінці роботи співробітників
- Рекрутинг, рух персоналу
– формування опису вакансій, розміщення на інформаційних платформах
– проведення первинного інтерв’ю, рекомендація для подальшого інтерв’ювання
– первинна адаптація нового співробітника та супровід процесу промотування
- Тренінгові програми
– участь в розробці програми тренінгів для співробітників компанії
– організація проведення тренінгів, оцінка ефективності тренінгів
- Внутрішньокорпоративна комунікація
– інформування співробітників компанії про зміни, новини, організаційні процеси
– організація корпоративних заходів
- Документообіг – ведення особових карток співробітників, облік лікарняних та відпусток
Умови роботи
- Реалізація цікавих проєктів у дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень заробітної платні
- Медичне страхування
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Вимоги
- Мінімум 2 роки досвіду в юридичній фірмі або in-house в сфері енергетики або будівництва
- Досвід роботи в ВДЕ-проєктах буде перевагою
- Розвинені навички підготовки юридичних текстів та письмових консультацій
- Знання адміністративного, господарського, конкурентного, енергетичного, земельного права
- Англійська Upper Intermediate
- Бажання розвиватися та зростати професійно в сфері енергетики та інфраструктури
Обов’язки
- Підготовка драфтів документів в рамках консультування та супроводу проєктів у сфері енергетики та інфраструктури
- Участь у due diligence інфраструктурних та енергетичних проєктів
- Складання текстів контрактів та угод у сфері енергетики та будівництва і ведення переговорів щодо них
- Представництво клієнтів під час взаємодії з контролюючими органами
- Комунікація та листування з клієнтами
- Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики в галузі, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
- Участь у роботі галузевих асоціацій
Ми пропонуємо
- Роботу в дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень оплати
- Медичне страхування після проходження випробувального терміну
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Практика податкового права LCF Law Group запрошує студентів випускних курсів та молодих фахівців на оплачуване offline full-time стажування тривалістю 3 місяці.
Вимоги
- Студент 4-5-го курсу юридичного факультету або молодий спеціаліст
- Сильні теоретичні знання в галузі податкового права України
- Знання основ міжнародного оподаткування буде перевагою
- Досвід роботи в сфері податків не обов’язковий, але його наявність розглядається як перевага
- Вміння застосовувати знання до конкретних практичних ситуацій
- Вміння правильно формулювати свої думки в письмовому вигляді
- Знання англійської мови на рівні Upper Intermediate буде перевагою
- Досвідчений користувач ПК (MS Office Word, Excel, PowerPoint та ін.)
- Бажання розвиватися в сфері податкового права
- Активність, комунікабельність, ініціативність
Обов’язки
- Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування
- Допомога в підготовці документів у рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
- Допомога в підготовці оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ
Ми пропонуємо
- Оплачуване стажування тривалістю 3 місяці в очному форматі (передбачена присутність в офісі)
- Індивідуальний підхід до погодження графіку стажування
- Досвід участі в цікавих проектах, професійне та особистісне зростання
- Можливе працевлаштування за результатами стажування
Подача заявки та терміни
- Щоб взяти участь в конкурсі, потрібно заповнити гугл-форму https://forms.gle/okkjJPY5s6uSZdA3A і виконати тестове завдання Стажування LCF Тестове завдання.docx
- Відповіді на всі питання, прикріплення резюме та виконання тестового завдання є обовʼязковими.
- Кінцевий термін подачі заявок – 27 лютого 2024 року, 23:59
- Розгляд заявок відбудеться до 29 лютого 2024 року включно, за результатами чого буде сформовано шорт-ліст учасників, рекомендованих до проходження стажування
- Початок стажування планується з 1 березня 2024 року
Вимоги
- Мінімум 1 рік досвіду у сфері податків
- Досвід (допомоги) у супроводі податкових перевірок
- Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
- Англійська мова – Upper Intermediate і вище
- Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
- Бажання розвиватися та зростати професійно
- Знання бухгалтерського обліку буде перевагою
Обов’язки
- Підготовка проєктів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
- Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
- Комунікація та листування з клієнтами
- Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
- Повний робочий день в офісі
Ми пропонуємо
- Роботу в дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень заробітної платні, визначатиметься за результатами співбесіди
- Медичне страхування після проходження випробувального терміну
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Вимоги
- Мінімум 3 роки досвіду у сфері податків
- Досвід супроводу податкових перевірок
- Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
- Англійська Upper Intermediate
- Свідоцтво на право заняття адвокатською діяльністю
- Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
- Бажання розвиватися та зростати професійно
- Знання бухгалтерського обліку буде перевагою
Обов’язки
- Підготовка проектів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
- Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
- Комунікація та листування з клієнтами
- Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
- Повний робочий день в офісі
Ми пропонуємо
- Роботу в дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень оплати
- Медичне страхування після проходження випробувального терміну
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Заробітна плата за результатами співбесіди
Вимоги
- Повна вища юридична освіта (магістратура) українського вузу;
- Високий рівень комп’ютерної грамотності (пошукові бази, реєстри, соцмережі);
- Готовність працювати в офісі повний робочий день;
- Рівень володіння англійською – upper intermidiate і вище;
- Ініціативність, бажання професійно розвиватися в практиці корпоративного права;
- Досвід роботи бажаний, але не обов’язковий
Обов’язки
- Пошукова робота (research);
- Допомога в підготовці договорів купівлі-продажу, акціонерних угод/корпоративних договорів, протоколів про наміри, договорів опціону та інших транзакційних документів;
- Участь в розробці та впровадженні кращих практик корпоративного управління;
- Участь в юридичному супроводі поточних корпоративних питань (скликання та проведення зборів акціонерів/ засідань наглядової ради, правління та інших органів, підготовка протоколів зборів);
- Участь в супроводі проєктів із залученням інститутів спільного інвестування (корпоративні та пайові інвестиційні фонди);
- Участь в проєктах щодо корпоративного структурування;
- Супровід інших корпоративних питань.
Ми пропонуємо
- Роботу в дружній команді професіоналів;
- Цікаві масштабні проєкти, можливість професійного зростання та розвитку кар’єри;
- Конкурентний рівень оплати, медичне страхування;
- Офіс у центрі міста.
Вимоги
- Знаходження в Києві, робота офлайн
- Мінімум 3 роки досвіду у сфері податків
- Досвід супроводу податкових перевірок
- Знання у сфері міжнародного оподаткування (досвід супроводу проєктів із трансфертного ціноутворення буде перевагою)
- Англійська Upper Intermediate
- Свідоцтво на право заняття адвокатською діяльністю
- Розвинені навички викладення юридичних текстів і підготовки письмових консультацій
- Бажання розвиватися та зростати професійно
- Знання бухгалтерського обліку буде перевагою
Обов’язки
- Підготовка проектів документів в рамках податкового консультування та/або супроводу податкових спорів на стадії адміністративного та судового оскарження
- Представництво інтересів клієнтів на етапі адміністративного та судового оскарження (за наявності свідоцтва адвоката)
- Комунікація та листування з клієнтами
- Пошук, аналіз та опис законодавчих змін, судової практики з питань оподаткування, підготовка оглядових та аналітичних матеріалів для публікацій у ЗМІ та на інтернет-ресурсах
Ми пропонуємо
- Роботу в дружній команді професіоналів
- Конкурентний рівень оплати, медичне страхування
- Участь у соціальних ініціативах компанії
- Офіс у центрі міста
Заробітна плата за результатами співбесіди