Кар’єра

Команда LCF – експерти з величезним досвідом, глибоким знання права та індустріальною спеціалізацією. Наші юриста постійно підвищують професійний рівень, винаходять та впроваджують нові ідеї та унікальний підхід до проектів. Професіоналів LCF об’єднують єдині цілі, цінності і командна робота для виконання спільних завдань.

Внутрішній етичний кодекс LCF базується на принципах чесності, довіри та відкритості. Корпоративна культура заснована на партнерських взаємовідносинах в команді, дотриманні субординації, поважній формальній та неформальній комунікації, поділу робочих і приватних аспектів, повазі до особистих кордонів.

Ми особливо пишаємося тим, що в 2017 році журнал Фокус визнав LCF одним з 3-х найкращих роботодавців України у сфері юриспруденції. Приєднуйтеся до нас, щоб працювати у найкращій команді судових юристів, та зростайте разом з нами!

Вакансії

  • Юрист (судовий процес)
  • Юрист (міжнародний арбітраж)
  • Асистент\Ресепшеоніст

Вимоги:

  • вища юридична освіта;
  • від 5 років досвіду в юридичній сфері;
  • досвід представництва в судах ( господарське, адміністративне, цивільне судочинство);
  • досвід підготовки процесуальних документів;
  • готовність нести відповідальність за результати роботи;
  • наявність адвокатського свідоцтва;
  • знання англійської буде перевагою.

Обов’язки:

  • складання процесуальних документів, підготовка правових висновків;
  • представництво в судах всіх інстанцій;
  • розробка правової позиції у справах клієнтів та виявлення ризиків;
  • аналіз актуальної судової практики, прецедентних судових рішень та колізій у законодавстві;медіа активність та піар компанії;
  • медіа активність та піар компанії.

Умови роботи:

  • дружня команда професіоналів;
  • цікаві задачі;
  • професійний розвиток;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • премії відповідно до внутрішньої політики компанії;
  • медичне страхування;
  • оплачуваний лікарняний та відпустка відповідно до КЗпП;
  • офіс в центральній частині Києва;
  • 5-ти денний робочий тиждень, з 9.00 – 18.00.

Вимоги:

  • вища юридична освіта;
  • від 5 років досвіду в юридичній сфері;
  • досвід представництва в національних та іноземних судах ( господарське, адміністративне, цивільне судочинство), міжнародних комерційних арбітражах;
  • досвід підготовки процесуальних документів для національних судів, іноземних судів, міжнародних комерційних арбітражів;
  • готовність нести відповідальність за результати роботи;
  • наявність адвокатського свідоцтва;
  • знання англійської мови не нижче Upper intermediate (як розмовної, так й письмової).

Обов’язки:

  • складання процесуальних документів, підготовка правових висновків з питань національного та міжнародного приватного права;
  • представництво в національних та іноземних судах всіх інстанцій, міжнародних комерційних арбітражах;
  • розробка правової позиції у справах клієнтів та виявлення ризиків;
  • аналіз змісту іноземного права;
  • аналіз актуальної судової (національної, іноземної) та арбітражної практики, прецедентних судових рішень та колізій у законодавстві;
  • медіа активність та піар компанії.

Умови роботи:

  • дружня команда професіоналів;
  • цікаві задачі;
  • професійний розвиток;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • премії відповідно до внутрішньої політики компанії;
  • медичне страхування;
  • оплачуваний лікарняний та відпустка відповідно до КЗпП;
  • офіс в центральній частині Києва;
  • 5-ти денний робочий тиждень, з 09:00 – 18:00.

Вимоги:

  •  вища освіта;
  • 2+ років досвіду на аналогічній посаді;
  • адміністративні навички та навички планування;
  • активність, уважність до деталей;
  • знання бізнес етикету та ведення ділового листування;
  • знання англійської – не нижче intermediate;
  • користувач MS Office на високому рівні;

Обов’язки:

  • організація та підтримка безперебійного робочого процесу керівника;
  • ведення календаря та графіку зустрічей;
  • організація подорожей як робочих так і особистих, включаючи оформлення візи, бронювання місця проживання, квитків, транспорту, страховки, онлайн-чеків та ін. для керівника та членів його сім’ї;
  • контроль та оплата рахунків, як робочих так і особистих;
  • пошук та систематизація інформації за запитом;
  • виконання робочих та особистих доручень;
  • робота на рецепції, зустріч гостей та клієнтів компанії;
  • адміністративна підтримка офісу, забезпечення необхідними товарами та послугами;

Умови роботи:

  • дружня команда професіоналів;
  • цікаві задачі;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • премії відповідно до внутрішньої політики компанії;
  • медичне страхування;
  • оплачуваний лікарняний та відпустка відповідно до КЗпП;
  • офіс в центрі міста;
  • 5 – ти денний робочий тиждень, з 9.00 до 18.00.